Page tree

EN



Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Content Layer
background-color$whiteColor
border-width0
id1218650766
Content Column
width21.751413%
id1218650767
Content Block
background-color$whiteColor
padding0 0 0 0
border-width0
id1218650772
height40
17:20  -  30 мин
Content Column
width49.999992%
id1218650768
Content Block
background-color$whiteColor
padding0 0 0 0
border-width0
id1218650773
Managing complex SLAs in Jira
Управление сложными SLA в JIRA Service Desk, Software
and Core
и Core

Корпоративные проекты часто управляют множеством SLA, независимо от того, является ли это временем ответа поддержки или крайнего срока для HR, чтобы решить проблему сотрудника. Как настроить SLA, чтобы организация могла извлечь из этого выгоду? Как это может улучшить работу команды? Какие варианты SLA доступны? На основе нашей работы с несколькими корпоративными клиентами мы поделимся информацией, которую мы собрали по этому вопросуCorporate projects often manage a number of SLAs, whether it’s a classic time for support response or deadline for HR to handle en employee issue. How to set up SLA so the organization could benefit from it? How can this improve team work? What options are available? On the basis of our work with a few corporate clients we wii share the insights we gathered on the subject.

Content Column
width28.248587%
id515195254
Content Block
padding0 0 0 0
border-width0
id515195255
Владислав Шийка (CoreSoft Labs)

...